Mýtický trip

Ano, světlo vychází. Vidím ženu, leží na vrcholu hory … Uhodí do ní blesk … a tohoto spojení … se narodím. Pokolení ošklivých trpaslíků se snaží zničit matku i mě … tak spěchá dolů z hory … ukryje mě v močále … had s obrovskými čelistmi zakmitá jazykem … vtáhne mě do své tlamy … polyká mě … posunuji se dál hadovými útrobami. To je strašlivé. Stěny hadích vnitřností lemují neuvěřitelní démoni. Jak proplouvám kolem, každý z nich se mě pokouší zničit… Dostanu se až na konec ocasu a prokopu si cestu ven… v bažině hustě prší… topím se… ne… chytil jsem se do sítě… vytahují mě z vody… starý rybář mě chytil do sítě… z vody se vynořuje had… velký jako obrovský mořský netvor … otevírá čelisti a zkoune je a v jeho tlamě zmizí polovina rybářovy lodi. Jestli zkoune znovu, spolkne nás oba. Z nebe se snese hromobití a blesk rozlomí loď ve dví, přičemž jedna polovina zůstane trčet v netvorově chřtánu. Rybář mě bere do náručí a plave se mnou směrem k pobřeží… Mořský netvor nás pronásleduje… Právě když dorazím ke břehu, chňapne po rybářově noze a ukousne ji. Rybář mě ale nepustí a vynese mě v náručí do nedaleké chýše. Tam je jeho žena. Postará se o manžela a mě uloží do kolébky. Tento pár mě vychová jako vlastního syna. Jsou na mě velice hodní… říkají, že musím být někdo velice zvláštní, když uváží, jak mě vytáhly z vody… Pojmenují mě Akvarion. Léta míjejí. Teď jsou mi čtyři roky, ale už jsem strašlivě silný a mocný… znám také jazyk ptáků a květin… mluvím se vzířaty a rostlinami a učím se hodně zajímavých věcí. Říkají mi, že se musím pomstít mořskému netvorovi, který se mě pokusil zničit a ukousl rybáři-otci nohu. Potopím se do vody, abych se vydal hledat tohoto mořského netvora… Plavu mnoho hodin a nakonec ho najdu. Plave proti mně závratnou rychlostí. Je obludný a narostl do obrovských rozměrů… rozevírá čelisti, aby mě pozřel, ale já jim uhnu a pevně ho sevřu kolem hrdla. Bojujeme spolu mnoho dní… moře je purpurové naší krví… Náš souboj zvedá ohromné vlny… Jsem dobyvatel… roztrhávám netvorovo břicho… vyhubím vnitřní démony… v jeho břiše najdu nohu svého rybáře-otce. Vezmu ji zpátky na souš a přiložím ji k pahýlu. Noha okamžitě přiroste a rybář-otec je zase celý. Rodiče mě vezmou do chrámu, aby poděkovali za mé vítězství… Přistupujeme k nejvyšší kněžce se smírnou obětí… vyprávím jí můj příběh. Když jej vyposlechne, jdou na ni mdloby… Přistoupí ke mně a řekne: „Blesk oživil mé lůno. Jsi zaslíbený syn,kterého jsem tak dlouhou dobu skrývala.“ Pozvedne ruce k nebi a prohlásí: „Promluv, ó Pane, k tomuto svému synu. Promluv k jeho síle a jeho slávě. Přemohl toho, jenž činí Zlo. Zachránil hlubiny od jejich nepřítele. Zjev mu svůj záměr, Pane.“ Vzduch protne mohutný blesk… Promluví hromový hlas: „Akvarione, můj synu, nyní jsi samostaným člověkem. Jdi do pustiny a přines z ní plody. Věz, že jsem s tebou vždy a všude, kde byla poušť… ať půjdeš kdekoli… všude vyroste zelená země.“

Druhy psychedelické zkušenosti, R. E. L. Masters, J. Houstonová, s. 277-78

pitvok se představuje:

czech republic česká lípa severní čechy tereza rozárka a lenka hudba a vědění
Příspěvek byl publikován v rubrice drak a hrdina, Hadi, halucinogeny, LSD, náboženství, Psychedelika a kultura, serpent, vize se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

